הובלות משרדים הן הובלות מורכבות מטבען, לרוב מדובר בציוד רב או מספר עובדים רב שצריכים יחד לעבור למשרד חדש, הכולל לעיתים ציוד רב של העסק

הובלת משרד

או החברה ויחד עם זאת מיני פריטים קטנים וחשובים. מעבר לכך מורכבות ההובלה היא באינספור גורמים שי לתאם איתם לפני המעבר, בזמן המעבר ולאחריו. החל מהכנת התשתיות במקום החדש כגון מדפים, חיבור לאינטרנט, עובדי המשרד וכל זאת לעיתים החברה או העסק חייבים להמשיך בשגרת עבודתם. מסיבות אלו חשוב לתכנן את ההובלה עד לפרטים הקטנים ויחד עם לוח זמנים מוגדר וברור.

הובלות משרדים הוא שירות שרבים מבעלי העסקים בוחרים להשתמש, וכיום ניתן למצוא חברות הובלות המתמחות בהובלות משרדים, הכוללות צי משאיות גדול, אנשי צוות רבים, הכנת תשתיות לפני המעבר ועוד.

מחיר הובלת משרד

מחיר הובלת משרד נגזר מפרמטרים שונים ולכן סביר להניח שלא יתנו לכם מחיר לפני שיברר עימכם מספר שאלות, לכם יהיה קל ונוח יותר לערוך השוואה ולבחון את הצעות המחיר שאתם מקבלים:

תכולה – כמות הציוד שברשותכם, בראש ובראשונה תשאלו לגבי תכולת המשרד או העסק, ישנם עסקים שהתכולה שלהם רבה, למשל עסק של ציוד אלקטרוני או מצלמות הדורש מחסן גדול, וישנם עסקים שהציוד העיקרי הוא שולחנות וכסאות כגון משרד עורכי דין. ציינו במדיה ויש לכם רהיטים כבדים במיוחד או שיש צורך בהובלה מיוחדת לציוד יקר כגון מסכים, מכונות מיוחדות של העסק וכדומה. אלו ישפיעו על המחיר ויעזרו לכם לערוך השוואת מחירים.

גישה – גישה נוחה למקום משפיעה רבות על המחיר של ההובלה, האם ישנה גישה נוחה לשתי המקומות, האם יש פתח רחב או חלון גדול שדרכו ניתן להוריד את הציוד. במידה ויש פתח צר או תקרה נמוכה או שיש צורך בשירות של הובלות מנוף חשוב לציין זאת מראש, מאחר שאז יש צורך בהתארגנות שונה שתחסוך לכם גם זמן וגם עוגמת נפש ביום המעבר.

מרחק – מעבר משרד לעיתים הוא לצורך הגדלת המשרד ויכול להיות מיקום שונה באותו האזור העסקי שלכם ולעיתים המעבר הוא לעיר אחרת לשם התייעלות או גישה יותר נוחה. הפרמטר של המרחק בין המקום הישן לחדש אף הוא משפיע על מחיר ההובלה, בשל הדלק וזמן ההובלה. הובלות בתוך העיר זולות יותר מאשר הובלות מחוץ לעיר וככל שהמרחק גדל המחיר יעלה.

מספר הקומות – כיום משרדים רבים ממוקמים בבניינים גבוהים מאוד, הובלה של תכולת משרד לקומת קרקע קלה יותר להתמודדות מאשר הובלת משרד לקומה עשירית ומעלה הדורשת התארגנות שונה של אנשים ומנופים להעלאת הציוד.

חשוב לדייק בכל הפרטים הללו על מנת שתוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת ולהשוואות בין החברות השונות

כיצד תבחרו חברת הובלות המתמחה בהובלת משרדים?

רגע לפני שאתם בוחרים חברת הובלות להובלת המשרד שלכם חשוב שתנקטו במספר צעדים שיבטיחו כי תבחרו חברת הובלות מקצועית המתמחה בתחום הובלות משרדים.

ברגע שידוע לכם תאריך ההובלה החלו בחיפוש אחר חברת הובלות, כך תוכלו לערוך סקר שוק ולא להתפשר על חברת הובלות או על מחיר ההובלה. סגרו תאריך מוקדם כמה שניתן, ישנן תקופות עמוסות שמומלץ לא לעבור בהן למשל בחודשי הקיץ. ואם אין ברירה סגרו תאריך מוקדם ככל שניתן.

בררו על חברת הובלות מקצועית מחברים או מכרים, אין כמו התנסות אישית של חברים שיכולים להמליץ לכם. במידה ואין מי שימליץ התחילו את החיפוש באינטרנט, תמיד כדאי לערוך סקר שוק ולהשוואות מחירים בין מספר חברות הובלות לפני שאתם סוגרים על הובלה.

ערכו רשימה מסודרת עם החברות שעימן דיברתם, מי הנציג שיצרתם עימו קשר והצעת המחיר שלו.

בשיחה ציינו את כל הפרמטרים שיש ברשותכם, כמות הציוד, מורכבות ההובלה, המרחק, סמפר הקומות, גישה למקום וכל פרט שנראה בעינכם חשוב. ככל שתדייקו יותר תמנעו מכך שחברת ההובלות תעלה את מחיר ההובלה ביום ההובלה.

בדקו כי החברה מבטחת את הציוד ואת העובדים שלה, בררו את פרטי הביטוח, כגון דמי ההשתתפות וסכום הביטוח. ולא להסתמך על כן ויהיה בסדר.

בדקו אילו שירותים נוספים החברה נותנת כגון ארגזים ואריזות. סגרו מראש מי אורז את הציוד העובדים שלכם או חברת ההובלות.

יישום טיפים אלו ייקלו עליכם בבחירת חברת הובלות ויהפכו את יום ההובלה לקלה ומהירה.