הובלת דירה נכונה

הובלת דירה היא אירוע חשוב ומגיע לכם מזל טוב. לרוב סטודנטים מורגלים במעבר דירות ורוב הזמן יש להם ציוד מועט המקל על המעבר. אך הובלת דירה של משפחה הופך לסיפור מורכב יותר, מדובר בתכולת בית לכל דבר הכולל את הריהוט והציוד של הילדים ואינספור ארגזים. מעבר דירה של משפחה אינו קורה לעיתים קרובות ולכן הוא הופך לפרויקט מורכב שיש לנהלו בצורה נכונה, על מנת לצאת ממנו בשלום. הובלת דירה נכונה טיפים שיעזרו לכם.

הובלת דירה לרוב נקבעת לימי הקיץ לפני תחילת הלימודים שיש חופש וניתן להתעסק בכך, אך לא תמיד אנו יכולים לעמוד בזמנים ולכן חשוב להגדיר את השלבים של המעבר. הקדשת זמן לתכנון והכנה נכונה יכולה לחסוך לנו זמן רב, לחסוך תסכול ובעיקר לחסוך בהוצאות המעבר.

תכנון ההובלה דורש לבדוק האם יש צורך בשיפוץ הדירה אליה אתם עוברים או בניקיון הדירה, הכינו רשימה של ספקי שירות שאליהם אתם צריכים לפנות: חברת החשמל, חברת גז, חברת הכבלים, הטלפון וכדומה. קבעו את מועד המעבר קלראת סוף השבוע, כך תוכלו לארגן את הבית החדש לאחר המעבר בסוף השבוע, חזרה לעבודה יום למחרת הוא מתכון בטוח ללחץ מיותר ולסחיבות של סידור הבית.

הובלת דירה של תכולת דירה דורשת להזמין חברת הובלות מקצועית, ולכן ההמלצה שלנו לסגור ע חברת הובלה כמה שיותר מוקדם מרגע שהינכם יודעים על תאריך ההובלה. חשוב לקחת בחשבון שבעונה העמוסה יהיה לכם קושי לקבוע עם חברת הובלות מקצועית.

מה מעבירים?

במהלך השנים אנו אוגרים ציוד רב בבית. הובלת דירה הוא ההזדמנות שלנו לבדוק מה באמת מחוץ לנו ועל מה ניתן לוותר (לתרום, לזרוק). מעבר דירה הוא הזדמנות גם לחדש. יש לקחת בחשבון שחלק מהריהוט לא יתאים למקום החדש. למשל ארון גדול בחדר קטן מדי ולכן חשוב לקחת בחשבון מראש לפני המעבר. אם הזמנת ריהוט חדש וודאו שהוא יגיע במועד לדירה החדשה. זהו הזמן למיין ולהחליט מה נשאר ומה הולך איתנו, טיפ נוסף חסלו מלאים בבית, זה הזמן לרוקן את המזווה.

בחירת חברת הובלות

הכל נרשם על הובלת דירות, מחירים, סיפורי זוועה, גם המלצות חמות על מובילים, תביעותף טיפים להובלת דירות ועוד. בחירת חברת הובלות דורשת מאיתנו לעבור על האינטרנט במקרה שאין מכרים או חברים שיכולים להמליץ על חברת הובלות מקצועית. וכאן חשוב שנשים לב לפרטים ולא נסגור עם החברה הראשונה שאליה פנינו.

פנו שלוש חברות שונות ובקשו לשמוע על השירות שלהם, בקשו המלצות של לקוחות שלהם, בררו כי בחרה פנויה לאותו היום, בדקו מה כולל ההובלה, ציוד אריזה, האם הם מפרקים ומרכיבים רהיטים, האם יש להם שירותי אריזה, האם תכולת ההובלה מבוטחת וכדומה. בשיחה תוכלו לחוש את המקצועיות, האדיבות של החברה.

כמה עולה הובלה?

אין מחירון להובלה, ולמעשה המחיר נגזר מפרמטרים שונים ורביםף כגון מספר הקומות, האם יש מעלית, האם יש גישה נוחה או שיש צורך בשירות הובלת מנוף, מהו המרחק בין הדירות, מספר הארגזים בבית והציוד, האם יש ריהוט כבד בבית או הובלה מורכבת כגון פסנתר, האם נדרש יותר ממשאית אחת וכדומה. חשוב לציין את כל האינפורמציה על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת להובלה.

כתיבת תגובה