תחום ההובלות כולל בעיקר: הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות.

מעבר דירה דורש הזמנת חברת הובלות לשם הובלת הרהיטים והציוד הרב בדירה, חשוב לבחור חברת הובלות מקצועית שתבצע את ההובלה במהירות ובמקצועיות. נושא חשוב שיש לקחת בחשבון הוא לבחור חברת הובלות בבת ים אם אתם גרים בעיר ובכך לחסוך עלויות של הנסיעה שאף הם מתוגמלים במחיר ההובלה.

הובלות דירות בבת ים

הובלת דירה לרוב היא הובלה גדולה, הדורשת משאית סגורה ומספר מובילים. כיום ניתן למצוא בחיפוש באינטרנט מספר גדול של חברות הובלה המציעות שירות הובלה בבת ים ובסביבה. במידה ואתם יכולים להיעזר בחברים שיכולים לספר לכם על חברת הובלה מקצועית בדקו את ההמלצות שלהם. במידה ואין מומלץ לבדוק מספר חברות הובלה ולערוך השוואה, קחו בחשבון שהמחיר הוא לא הפרמטר היחידי. חשוב לא להתפתות למחיר זול במיוחד, לרוב המחיר הזול הוא מלכודת שמטרתה רק לחייב אתכם לאותה חברה, ואתם עלולים ביום ההובלה לגלות שאתם חייבים לשלם הרבה יותר.

מה בודקים לפני שסוגרים עם חברת הובלה?

על מנת לקבל הצעת מחיר מסודרת מחברת הובלות חשוב להכין רשימ השל הציוד בבית, כמה מיטות, מזנון, ספריות, מקרר, תנור, מכונת כביסה, מייבש וכדומה. בנוסף בדקו כמה ארגזים יש ברשותכם להעביר. ציינו אם יש קושי בהובלה, למשל ציוד כבד במיוחד או חדר מדרגות צר הדורשים הובלה עם מנוף או יותר מובילים. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת ולערוך השוואת מחירים בין חברות הובלה שונות. רשמו את כל הפרטים על דף מסודר כך תמנעו מהפתעות ביום ההובלה.

הובלות קטנות בבת ים

הובלות קטנות מתייחסות להובלה של פריט אחד, מספר פריטים או הובלה של סטודנטים שנחשבת אף היא להובלה קטנה.
כאשר אתם רוכשים מכשיר חשמלי או רהיט חדש שדורש העברה לביתכם תוכלו לחברת הובלות שלרוב תגיע עם רכב קטן ונהג ומוביל שיעבירו את הציוד לביתכם. כאשר הנכם שוכרים את שירותיה של חברת הובלות מקצועית היא תדע להתאים את סדר גודל ההובלה לגודל המשאית ולמספר המובילים הנדרשים.
אם מדובר בהובלת דירה בבת ים או בסביבה יש לדאוג לצוות גדול יותר של מובילים עם משאית גדולה וסגורה. חשוב שחברת ההובלות תדע להתאים לכם את הנדרש בהתאם לסוג ההובלה. במידה ומדובר בדירה בקומה גבוהה חברת ההובלות תדע להתאים הובלה עם מנוף בבת ים ובהתאם לצורך. בהובלות קטנות אין צורך בצוות גדול או במשאית גדולה, אך חשוב שהמובילים ידעו את עבודתם והריהוט יגיע ללא פגע.

הובלות משרדים בבת ים

אזור בת ים נהנה מקרבה לתל אביב וחלק גדול מהעסקים במרכז ממוקם באזור זה. יש הבוחרים לעבור מאזור תל אביב אל בת ים וחולון ליהנות ממבנים גדולים וחדישים ועדין להיות במרכז העניינים. הזמנה של חברת הובלות בבת ים והסביבה שתעביר את המשרד ותהפוך את המעבר למהיר ויעיל. חשוב לפנות לחברת הובלות מקצועית בעלת ניסיון בסוג מעבר של משרדים ועסקים. בחלק מהעסקים יש ציוד רב או ארכיון שגם אותו יש להעביר. חלק חשוב ממעבר משרד הוא התכנון, מה לוקחים ומתי, ארגון המקום החדש כך שבאופן מהיר העובדים יוכלו להתמקם במקום החדש ולהתחיל בעבודתם. במידה ויש ציוד רב או מחסן שיש להעביר אותו הקפידו שיגיע נציג מחברת ההובלות שייתן הצעת מחיר במקום ולא להסתמך על הצעת מחיר בטלפון. רשמו את כל פרטי ההובלה בחוזה מסודר הכולל את המחיר, פרטי ההובלה, מספר המשאיות, מספר אנשי הצוות וכל פרט שנראה חשוב בעיניכם.

הובלות קטנות בבת ים

הובלות קטנות בבת ים מתמקד בהובלה של פריט אחד או מספר פריטים ועד הובלת של סטודנטים. הובלה קטנה אינה מצריכה משאית גדולה או צוות גדול, אך יחד עם זאת חשוב שהמובילים יהיו מקצועיים וידעו להעביר את הפריטים במהירות וללא פגם. גם בתחום הובלות קטנות בבת ים חשוב לערוך השוואת מחירים ולא להסתמך על ההצעה הראשונה שאתם מקבלים.

הובלות בבת ים זול

באם מדובר הובלת דירה, הובלת משרד או בהובלה קטנה, עליכם לוודא שתקבלו את הצעת המחיר אך ורק בכתב ולא בעל פה. ההצעת המחיר צריכה לכלול את כל פרטי ההובלה, זמן ההובלה, מה כוללת ההובלה, כמה מובילים, מחיר וטיפים למובילים וכל הפרטים הנוספים כגון פירוק והרכבה של ארונות או כל נושא אחר שסגרתם מול חברת ההובלה. כיוון שאז אתם יכולים להיות בטוחים כי שכרתם את שירותיה של חברת הובלה מקצועית. חברת הובלות מקצועית תבטח את הציוד שלכם ביום המעבר, גם אם אתם ממדובר רק במספר בודד בלבד של פריטים.