הובלה עם מנוף במרכז מתאימה במקרים שיש קושי בגישה לבית, למשל חדר מדרגות שאינו ממוקם ברחוב, או חדר מדרגות צר שיש קושי להעביר את הציוד או במקרים של דירה הממוקמת בקומה גבוהה. ישנם מקרים שקל ופשוט יותר למובילים להיעזר במנוף להורדת הציוד מהבית. המנוף יכול להוריד כמות גדולה של ארגזים וקרטונים, ואך להוריד ציוד כבד במהירות.

היתרונות של הובלות מנוף במרכז

חוסך במספר העובדים – הובלות מנוף במרכז מאפשר גישה מהירה אל הדירה ללא צורך במובילים רבים, הציוד נערם על המנוף יורד למטה ומועבר ישירות למשאית. אין צורך במובילים שיעלו וירדו אינספור פעמים להורדת הארגזים והציוד מהבית.
מהירות ההובלה – הובלה עם מנוף חוסכת זמן הובלה, הציוד מועבר במהירות למשאית ובכך חוסך זמן של הובלה במיוחד שרוצים לסיים את ההובלה במהירות.
קומות גבוהות – הובלה עם מנוך מתאים להובלה של דירות הממוקמות בגובה. עם זאת צריך לראות שלחברת ההובלות שאליה אתם פונים יש מנופים בהתאם לקומה שאתם ממוקמים בה או מתכוונים לגור בה. לא לכל חברה יש מנופים המתאימים לכל קומה.

טיפים חשובים להובלת מנוף במרכז

הובלה עם מנוף במרכז מקצרת תהליכים וחוסכת זמן במיוחד שידוע על בעיה של קושי בגישה למקום או שמדובר בציוד כבד. יחד עם זאת חשוב לבדוק כי חברת ההובלות בעלת משאית מנוף להובלה ויש לה את הידע והיכולת לבצע הובלה עם מנוף. חברות הובלה מקצועיות מחזיקות משאיות עם מנוף מובנה ואיש מקצוע שיודע להפעיל את המנוף ביעילות ובמהירות.
בדקו כי ברשות חברת ההובלות שאליה אתם פונים אמצעים נוספים לשימוש בעת הובלה, במיוחד שמדובר בהובלה מורכב כגון: צי משאיות, מלגזות ומהי המומחיות של המובילים לסוג הובלות מורכבות.
כמובן שחשוב לבדוק את נושא המחיר, מחיר הובלה עם מנוף אינו צריך להיות בגובה בהרבה מהובלה רגילה, מאחר שבסופו של דבר הובלה עם מנוף חוסכת לחברת ההובלות מובילים וחוסכת זמן של הובלה. ודבר אחרון שיש לבדוק האם הציוד שלכם מבטוח ביום ההובלה.

לסיכום

הובלה עם מנוף במרכז הפך לחלק אינטגרלי מעולם ההובלות, יותר ויותר חברות הובלה מבינות את היעילות והחיסכון של הובלת מנוף במרכז. חשוב לערוך השוואת מחירים ולבדוק מספר חברות הובלות לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלות. בדקו מה כוללת ההולבהף האם החברה מספקת ארגזים או קרטונים, האם אתם זקוקים לשירותי אריזה ופירוק או שירותי אחסון. בדקו האם החברה מבטחת את הציוד והעובדים. רשמו הכל בחוזה מסודר כולל יום ההובלה, המחיר והטיפים ולמובילים, במידה ויש.