הובלות משרדים ומקצועיות

הובלת משרדים הוא צעד גדול עבור כל עסק גדול או קטן, המשמעות היא שהמשרד באמצע שגרת הפעילות מחייב לסגור מחשבים, לארוז את כל הציוד, לעבור למקום חדש ולהתחיל לעבוד במהירות האפשרית, וזאת במינימום לפגיעה בשגרה או בטיפול בלקוחות.

הובלות משרדים בשונה מהובלות דירות דורש תכנון קפדני. לרוב ציוד המשרד כולל ציוד רב יותר מציוד של תכולת בית. תכולת המשרד כוללת רהוט, ארכיון של תיקיות, ציוד המקצועי של המשרד, וכמובן המחשוב.

בעת הובלת משרד חשוב לתכנן ראשית את המעבר, הכנת התשתיות למחשבים במקום החדש על מנת שניתן יהיה לחבר את המחשבים בצורה מהירה ולחזור לעבודה.

הובלת משרדים ומקצועיות יבטיחו עבודה רציפה הדורשת לדעת אילו עמדות חשוב שיחזרו לעבודה במהירות האפשרית, למשל נותני שירות ללקוחות, בהתאם לזאת נעשה התכנון כך שציוד המשרד והחפצים נארזים ברגע האחרון כאשר העמדות החשבות והציוד החיוני ביותר להפעלת המשרד ימוקם במקום החדש במהירות ויפורק ראשון. תכנון זה מבטיח המשך פעילות רציפה ללא עיכובים משמעותיים.

יעילות ומקצועיות בהובלת משרד

אריזת תכולת המשרד כוללת את הריהוט, מכשירי אלקטרוניקה ומחשוב. את הציוד אורז צוות מקצועי על מנת להגן עליו במהלך המעבר. את הציוד האלקטרוני והמחשוב יש לארוז באריזות מיוחדות ומרופדות בחומר מגן על מנת שלא יפגעו מהטלטולים. על גבי כל אריזה נרשם מהו הציוד ומיקומו החדש על מנת שכל ארגז ימוקם במקום המיועד לו ויחסוך זמן בפריקה. הובלת משרד נעשית בהתאם לזמנים שנקבעו על מנת שהעסק יחזור לתפקוד מלא ביעד החדש.

ביטוחים

חברת הובלות מקצועית להובלת משרדים היא יחברה הדואגת לכל פרט ופרט מרגע התכנון ועד סיון המעבר. החל מתכנון קפדני, הבאת צוות מקצועי ככל הנדרש על מנת להעביר את המשרד במהירות הנדרשת על מנת שהמשרד יחזור לפעילות מהירה, הכנת המקום החדש הכולל תשתיות ומיקום החפצים במקומות המיועדים. ובנוסף חברת הובלות מקצועית תדע לבטח את הציוד על מנת למנוע נזקים לחברה במקרה, חלילה, של תקלה או פגיעה בציוד.

אנו חברת הובלות מקצועית המתמחה בתחום הובלות משרדים יותר מעשור, אנו פועלים בתאום עם מלא מול הגורמים האחראים בבית העסק למעבר ופועלים באופן המקצועי והבטוח ביותר.

 

כתיבת תגובה